Välkomnar 2017

Åh vad härligt. Nystart trots att mitt år har varit bra eller det har blivit bra. Har dragit sjukt mycket lärdommar av det jag gjort. Är glad att jag har gjort saker jag velat det här året och inte låtit någon eller något kommit i vägen. Det ska jag fortsätta med. Ska försöka skriva mer det här året för det behöver jag. Kul också att tittta tillbaka och spara bilder. Blir väl kanske 7e gången jag startar blogg med det sagt får jag se vad det blir av denna gång.
 
Så tllbaka till 2017. Det ska bli ett jävla år att komma ihåg. Ska göra en årsressume både i månader och frågor. Bra start helt enkelt. Det kommande året är förväntasfullt det må jag säga. En av mina vänner ska få barn, en liten kusin har kommit till världen. Jag är på det ulitmata planet i livet. Singel, snygga som fan, roliga, skaffat egen lya, jag har ingen crush i nån (yeeeey) a det e bara tuta och köra. Ska sätta upp mål också för i år. Fasen vad pepp jag är och väldigt glad!
 
 
 
 

Kommentera här: